Jag är ynklig

Jag känner mig jäääääätteynklig! Har råkat ut för världens förkylning, har ingen som helst aning om var den kom ifrån! Började med nästäppa och att det kliade i halsen. Utvecklades till cphosta, där det känns som allt inom mig ska åka ur munnen varje gång jag hostar, rinnande / täppt näsa, hes röst & lock för örat. Typ öroninflammation. IGEN? Kanske inte är supersmart att gå utan mössa i 20 minus när man är förkyld då, kanske därför jag fick öroninflammation haha.

Hemfärden gick bra i alla fall. Otippat men kul möte i Sundsvall faktiskt haha... Tog 7 timmar att komma hem, det är väl vad det ska ta egentligen om man håller hastigheten haha. Nu var det ju världens snöyra då och då så man fick köra lite saktare eftersom man inte såg ett piss! Men nu är jag hemma i alla fall, & det är alltid lika underbart mysigt att träffa katten och hunden igen haha♥

Nu blir det HOCKEY. ryssland - tjeckien. ryssland vinner. hej


 




Kommentarer
wiiiieee

yaaaaay!

2010-02-22 @ 02:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback