Tråkig dag. flummdag.

Hallå hej. Idag har jag tråkigt. Gick upp kvart över 9 imorse, otroligt tidigt! Men var tvungen att följa med min bror till kiropraktorn så hade inget val haha. I vanliga fall vid denna tiden (14.40) så brukar jag ha vart vaken ca 1 timme, max 2, haha. Jag vet, jag är en riktig nolifer, men det är så skönt att sova. Igår somnade jag dock halv 10 på kvällen, det var riktigt skönt! Fast sen vaknade jag halv 1 och satt vaken till 3. Något distraherade mig, jag skulle ju sova, men icke. Så kan det gå :)

Nu ska jag köra brorsan till bussen & sen ska jag hem & dammsuga undervåningen så mamma inte blir superarg när hon kommer hem haha.

ge mig, ge mig, ge mig, ge mig dåååå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback