hjertis

if you fall for me, i'm not easy to please, i might tear you apart, told you from the start baby, from the start.

 

Jag har vart onormalt glad idag, därav fluminlägget nedanför haha. Men jag antar att det är bra, det är bra att vara glad. Förstår mig inte på folk som orkar vara negativa hela tiden, allt blir ju så himla mycket jobbigare då! Glad och positiv är vad man ska vara serni, se saker från den ljusa sidan! Saker & ting blir så mycket enklare då, pröva får ni se :)

 

Snart sitter Emma & Malin på tåget mot Luleee. Där dom sen ska ta bussen till Kirovsk. Det är en av anledningarna till att jag stannar här i Bålsta så pass länge. Har inte så mycket att göra uppe i Östersund nu när dom är borta hehe, även dom flesta andra är borta därifrån denna vecka, så passar på att vara här. Åker tillbaks tidigast måndag nästa vecka. And theeeeeen...? Det återstår att se!

 

Nej, jag är INTE kär, ni kan sluta fråga nu!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback