Ett 6-pack chicken McNuggets, tack.

Hello folks.
Ny vecka, nya tag! Börjar med lunch på donken för att sen dra mig vidare till campus & plugga.
Jag har fortfarande sådan där små-ångest över pluggandet som jag hade innan jul. Det suger tbh.
Men som sagt, nytt år, nya tag. Eller? Jag försöker i alla fall. Trots att jag storfailade omtentan...
Men hur skulle jag veta? Åh...

Nåja, donken i alla fall. Sen N Ä R vill jag äta på donken? det händer seriöst aldrig. Jag har inte velat äta på donken på säkert 2 år. Minst. Jag tycker donken är ofräscht och hamburgarna är inte ens goda. Men en viss Charlie skrev om nuggets på fb här om natten & vem blev då inte s.j.u.k.t sugen på nuggets då om inte jag? Jo visst serni! Så nuggets blir det till lunch idag med Em & Mats. Egentligen borde jag väl inte äta sånt, men jag får väl gå bort det sen haha.

Nu: Te & ett glas färskpressad apelsinjuice! yummie!

Kommentarer
c

HAHAHA, jag såg på fejjan att du åt det till slut ;)

2010-02-08 @ 21:32:05
URL: http://redandblack.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback