Bort med helvetet.

Yo. Har odlat lite musche & igår var jag med i slagsmål & råkade ut för en blåtira & ett par stygn i ögonbrynet. Men det är sånt som händer. Idag har jag vart hos tandläkaren & det gick prima ballerina. Är så himla glad just nu, dom sa att nu är det bara lite finjustering & förmodligen får jag ta ut den om två gånger, dvs 12 veckor. TOLV VECKOR. Ett helt sommarlov + två veckor till. Men det går fort. I Juni då med andra ord. hoppas hoppas hoppas!! Ska bli så skönt att bli av med det där monstret. Då kanske jag slipper kommentarer som "nej, hon har tandställning" HAHA. Som jag råkade ut för i vemdalen :( Vi stod utanför krogen efter det hade stängt & väntade på nån, så kom två grabbar fram emot oss men innan de sa nånting så slängde dom ur sig "NEJ, hon har tandställning!!" Gissa om mitt självförtroende totalförsvann just då. haha

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback