If you really want more, scream it out louder!

Goddagens, är sämst på att uppdatera här just nu känner jag men ja, det är vad det är!
Var i kista idag med Malin, trevligt! Vi hittade skor och lyckades köpa likadana, men det gör inget. LIKISAR! Så nu har jag skor till nyår också, good work caroline. Kommer känna mig otroligt uppklädd på nyår. Skulle helst av allt vilja ha en snygg rutig skjorta och ett par snygga leggings egentligen, det jag trivs bäst i haha. Men det går ju inte :)

Fick nyss höra att det blev lite ändrade planer på nyår också, men det spelar ju ingen roll. Får ju fortfarande fira nyår med en massa roliga människor, det är det som är huvudsaken! :) Jag tror att jag ska avlägga mitt första nyårslöfte detta nyår också, spännande.

När vi brummade till kista lekte malin med min mobil. Detta är då resultatet...fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback