Lördag kväll.

Ännu en dag har gått i stöpet utan att jag har pluggat speciellt bra, varför är allt annat så himla intressant när man verkligen måste fokusera på böckerna? Ska iallafall till Emma snart och plugga mer och hoppas det tänds några lampor i huvudet på mig :s Det ska ju vara en krysstenta och det låter som om det kommer bli himla lätt, speciellt när dom nämner att dom inte bokat nåt datum för omtenta! Däremot är jag rädd för att kryssa bort mig, speciellt när det kommer till frågorna där det kan vara mer än ett rätt. Äsch, det löser sig nog.

Kanske drar vi oss vidare till malin latero och spelar lite spel och umgås, skulle vara trevligt!

Kommentarer
Victoria ♥

fan va söt du e :D

2010-12-04 @ 18:38:24
URL: http://natdhasis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback