Juldagen.

Idag är dagen kommen som alla verkar hypa så himla mycket! Juldagen är tydligen dagen med stort D när det gäller fest. Jag har aldrig vart med om fest eller liknande på juldagen. Kanske för att Bålsta inte är speciellt partyglada. Eller det kanske dom är, men jag är så van att det händer så mycket mer i Östersund haha.

update: Glömde visst att skriva klart detta igår så jag fortsätter väl idag då, haha. Hamnade hemma hos Cissi igår med Sam, Patrik, PK, Kalle och Jennifer. Väldigt trevligt, spelade något spel som inte blev klart haha och självklart var alkohol med i bilden hehe. Inte för min, Sams och PK's del dock. Så vi får köra en favorit i repris där ingen kör bil hehehe.

Nu har pappa och Alex åkt ner till Malmö för hockeycupen som alex ska spela. Hade otroligt gärna velat följa med ner men eftersom mami har diskbråck måste jag stanna hemma och hjälpa henne med hunden och allt annat. Och hålla henne sällskap förståss :) Men nu får jag och mamma några dagar själva, mysigt!

Inser att fler och fler jag känner ska upp till Åre och fira nyår. FA-AN att vi inte planerade ett nyår i Åre som vi sa att vi skulle. Huuur bra hade det inte vart? åååh, typiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback