You're loveable, but you're just troubled.

Så... wow, är det jag som är supersugen på vinter nu eller? Jag har sprungit runt i min snowboardoutfit nu på eftermiddagen och njutit järnet. Men hujedamig så varmt det blev haha! Lade precis upp min gröna jacka från special blend till försäljning
(annons: freeride & tradera). Jag köpte den ju i våras och jag har använt den endast en vecka bara. Anledningen till att jag säljer den är att den är för stor. Lång gör inte så mycket men den är så bred så det blir inte bra helt enkelt haha.
Varför köpte jag den då? Dumbass. Jo för jag älskar jackan i sig haha, och jag var tvungen att ha den och minsta storleken var Medium, så what to do? Men nu ska den säljas i alla fall! Har nyss bestämt mig för att inte köpa ny jacka eller byxor i vinter, eller ja inte jacka i allafall. Är dock inne på att köpa ett par bruna byxor så, om jag hittar ett par till rimligt pris så blir jag nog ett par byxor rikare och ett antal 100lappar fattigare.

Och så har jag ju hittat brädan jag vill ha. Och jag blev så glad när jag hittade den för den är så billig!!! Så nu har jag råd att köpa mig en ny bräda i år ändå! Haha. Eller tja, allt hänger ju på om jag får mitt csn eller ej. (nej, jag ska inte köpa brädan för studiemedlet utan för min lön!) Men brädan är en salomon från förra säsongen, och en optimal parkbräda. YAY. Okej kanske inte optimal, men en parkbräda ändå! Ni får se bild på den en annan gång :)

Kommentarer
Gossips.se

Jag trodde också att det var så men innan Foki & co var där så var andra personer där. Så den första inspelningen visas först, och den andra med bloggtjejerna visas senare. Dom har bara delat upp det till 2 säsonger fast det spelades in under samma vecka.

2010-08-11 @ 14:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback