Say you don't want it.

Så, nu har jag avslutat ett kapitel i mitt liv. Det var ett kort ett, men nog så ovärt och inte menat att fortsättas på. Nu börjar nästa som kommer bli awesome med allting jag har att vänta framöver! Förhoppningsvis blir det ett väldigt mycket längre också. Kanske ska man lyssna på sitt horoskop den här gången? "Kärleken däremot gnisslar och ger dig bekymmer. Mest lönsamt är att inte ta tag i kärleksproblemen nu, fokusera på nöjen och trevliga vänner istället." - Ja, jag tror nog jag ska göra det.

Men det är ju helt enkelt inte värt det att slösa tankar och tid på någon som bara är full av skit anyways! För det är precis så det är, full av skit är vad du är :)


Nu måste jag bara skriva av mig om hur otroligt megaMYCKET som jag längtar till Skiweek. Alla vet att jag redan längtar efter vintern, men om det ens går, så längtar jag ännu mer till just Skiweek, som må vara en av de bästa veckorna på året! Då runt 3000 studenter samlas i Vemdalen för att åka skidor/snowboard men framför allt för att festa och ha otroligt kul! Allting med skiweek är så himla kul, även om man ligger bakis! Fast å andra sidan, det gjorde jag inte någon gång i år haha. Tyckte vi alla var grymma som festade som galningar från  5,6 på eftermiddagen till tidigast 3 på natten, och sen var ute i backen vid 11, 12 dagen efter igen! Är ju inte alla som klarar av det ;D Har en känsla av att det blir ännnnuuuu mer fest nästa år!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback