När ska jag lära mig att ingen är hel?

...att allting mer eller mindre är trasigt? Men kärleken som fanns där en gång har byggt något vackert som krossar allt.

Okej, nog med fasoner nu! Har ni haft en bra helg? Det har jag i alla fall, trots allt. Jag menar yran var super och jag spenderade en del tid med Jennifer i en lägenhet mittemot stora scenen, kunde det blir bättre? Nja, svårslaget! Och Jen är ju underbar att umgås med så det har verkligen inte gått någon nöd på mig haha. Och så har hon superfina vänner, jag gillarom allihop!

Dessutom har jag haft besök av tre galna grabbar från sundsvall, och bara det var ju en upplevelse i sig! Trots att jag nån gång skämdes i deras närhet (haha) så har jag haft sjukt kul och man kan ju bara garva åt dom!
På något vis hoppas jag ändå att dom kommer tillbaka någon gång. Tror jag. Vi får se, allt beror på.

Imorgon väntar jobb igen, har stängning. Var ett tag sen nu hehe. Tror jag jobbar helg den här veckan också. Men det gör inte så mycket, förutom tidiga mornar! Men nu får festligheterna ligga på is ett tag, måste tänka på ekonomin! Bu.

Nu tror jag det är dags att sova i alla fall, men för första gången på jag vet inte huuuuur länge känner jag att jag inte vill sova själv? Vad är det för påhitt? Jag som älskar att sova själv. Och ni tror väl jag är dum i huvudet för vem älskar inte att sova med någon som håller om en? Tjaa..

Kommentarer
jen

men gullapa, du är också asrolig o umgås med :))

2010-08-03 @ 11:59:47
URL: http://partietraumatic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback