LÄTTNAAAAD!



OOOH! Som jag är lättad nu alltså! Jag behöver "bara" 37 högskolepoäng för att få fortsatt csn. Jag trodde det var 45hp och höll på att ge upp nästan för det haha. Men nu är det luuuuuuuuuuugnt! För detta ska jag klara. Jag SKA klara det och som belöning ska jag beställa den nya brädan i slutet på augusti - superlycklig! Det blir liksom som en morot, och det kan jag behöva! För nu har jag faktiskt också bestämt mig för att jag VILL fortsätta plugga. Jag vill ju göra det här, kan inte tänka mig jobba med något annat sen ändå. Tänker inte hoppa av, gör jag det är jag bara svag, och jag är inte en svag person helt enkelt! :)

Nu ska jag göra mig bakpotatis och nån röra av något slag, tänkte göra skinkröra men skinka glömde jag ju köpa så hehe, får hitta på något annat!



Kommentarer
CIN

Sjukt cool bräda!

2010-08-12 @ 12:57:47
URL: http://catrins.blogg.se/
Olivia

sv: hihi :D den är köpt på topshop!



Vad läser du till? :)

2010-08-12 @ 18:08:58
URL: http://oliviaburman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback