Internetwindowshopping!

Nu har jag suttit och låtsas-shoppat saker till min lägenhet på H&M home! Och allt går i svart haha. så dystert men ack så fint! Jag ska shoppa det på riktigt sedan, måste bara få tummen ur rumpan och tapetsera om i lägenheten först, det ska bli helvitt. SKA verkligen till östersundsbostäder imorgon efter jobbet och höra efter. Måste ju få det gjort innan dom får fullt upp med alla nya som ska flytta hit...

Hur som helst så hamnade ett svartvitt leopardmönstrat påslakanset, nya svarta handdukar till badrummet, svarta grytlappar och en svart tvättsäck i min shoppingbag. Egentligen hade jag plockat på mig ett leopardmönstrat duschdraperi (också det i svartvitt) och ett vitt drapå-lakan till sängen också. Men tänkte att jag inte behövde det så tog bort det haha.
Allt som allt blir det 834kr! Och dom pengarna har jag ju såklart inte nu. Men först och främst ska jag ta och köpa mig ett par nya gardiner. Svarta givietvis! Vill ha dom från åhlens, men gardiner är ju så dyrt! Och jag behöver 3 stycken och det går på nästan 1000kr... Blä!

Sen lyckades jag ju såklart att hitta en massa andra grejer jag vill ha, till hösten. Som jag på nåt vis måste införskaffa till min garderob! Men i höst ska jag nog hålla in på sådana vanliga kläder för måste köpa massa nytt till snowboardsäsongen! Tjohej! Men detta är jag sugen på ändå!



Kommentarer
m a t i l da

sv' hihih åh tack. härligt. jotack, det är bara bra med mig :) haft en bra dag?

2010-08-05 @ 17:26:42
URL: http://sparklegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback