You know how i rock, top of the top!

Hade en jättetrevlig kväll hemma hos Malin med några av tjejerna! Malin hade bakad jättegoda scones som hon bjöd på, och ruskite! (te från ryssland) Vi satt och diskuterade och garvade åt dessa ";PppPp"-grupper på facebook haha (verkade bara vara jag och malin som förstod det roliga haha), och sen pratade vi om läsåret som gått. Vi kollade på bilder från nollningen fram till denna månad, konstaterade att alla bilder var festbilder haha! Jag måste någon gång ta och skaffa mig en liten digitalkamera som jag kan ta med på fest och andra saker så jag slipper bära med mig min klumpeduns till systemkamera :) Och en sån vill man ju inte gärna ta med på fest eller ut på krogen så haha. Hur som helst, det är kul att ha så mkt bilder att kunna titta tillbaka på och skratta åt - tummen upp!

 

Igår satt jag och kikade på filmklippen som är finalister i Guldpjäxan 2010, älskar den första och sista filmen, dom är härliga! Fick även nys om ny bra musik när jag kikade på dom, så nu är spellistan ännu en gång uttökad med trevlig musik, love it!


Hittade min myströja idag som jag sprang runt och mös i, i lägenheten idag.


Kommentarer
Majkii

mmmmhh, snygg!

2010-04-23 @ 13:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback