We paint the future from this bedroom.

Goddag, eller...godkväll? Godnatt kanske? Har banne mig tvättat från 18.00 till 23.30 idag haha. Mycket tvätt? Svar ja, tydligen. Ändå har jag lite tvätt kvar, men inget jag behöver inom en snar framtid, så det tar jag sen. Det bästa är ju när man upptäcker att typ 5 strumpor är borta. Inte 5 PAR strumpor, utan 5 strumpor. Så nu har jag 5 omaka!!! Hur går det ens till när man bor själv? Hur lyckas man ens tappa bort 5 olika strumpor på 32 kvm? Jo, heter man Caroline går allt...

 

Anyways, nu har csn kommit och nu är man rik igen. Åtminståne för en vecka... haha. Så imorgon åker jag, Emma och Malin (?) och storhandlar på willys as usual! Ska till rusta också, och förhoppningsvis har dom kvar Guitar Hero 3 till wii. Ni vet, Legends of rock? SUPERFUN! Nej men, det är ju helt klart det roligaste. Bäst låtar for sure. SKA HA! Bra, nu ska jag bädda och sova..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback