En bra början, i alla fall.

Haha hur fint är det inte när jag och Emma sitter och lägger upp en slags budget för hur mycket vi får spendera på systembolaget? Vi har kommit till någon slags insikt att vi nog inte kan vara ute 2 gånger i veckan om man ska dricka alkohol alla gånger. Det blir på tok för dyrt..

Den här budgeten som jag gjort upp gäller ju givetvis inte bara systembolaget haha, utan allt penga-slöseri..jag ska följa den stenhårt när pengarna kommer, för så som jag levt den här månaden...det går inte! Och så har jag beställt ett nytt VISA-kort eftersom mitt råkade gå av på mitten i fickan när jag åkte bräda haha. Och mitt nya visa-kort kommer ha ett superfint motiv, nämligen en BRÄDÅKARE. Of course! Som såhär:


Kommentarer
Elin

Kostade det inte pengar att välja motiv då? :) När kommeruuuuuu heeeeeeeeeeem?

2010-04-19 @ 20:15:17
URL: http://elagman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback