Det går en vind över vindens ängar.

Goddagens alla glada. Och sura för den delen. Har precis suttit och kollat klart på Mysteriet på Greveholm... haha! Började titta hemma hos Petra där vi spenderade en bakiseftermiddag med Pizza och ja, Mysteriet på greveholm. Det fick mig att vilja lyssna på julmusik hahaha. Men nyligen kom jag in på Körslaget när jag kikade runt på kanalerna på tv och där sjöng dom sommarmusik, så nu sitter jag och lyssnar på sånt istället. Känns ju även mer passande än julmusik kanske.

Idager blir det bara lugnt, skulle ju absolut kunna gå ut ikväll, men...eller..nä. Jag är inte så sugen på att gå ut. Inte för att jag är bakis, för det är jag inte längre. Men trött är jag... och jag måste bädda om min säng för... den ser förjävlig ut haha. Emma som sovit där, hur sov du egentligen!?!?!? haha

Juste, igår var det "Mat Hat Tea Party" som Tina så fint hade döpt det till, haha. Och det gick ju ut på, som ni säkert har listat ut, att ha en crazy hat på sig! Det var en del fina hattar, men jag tror Johanna tog priset med sin Hamburgehatt hahaha. Å andra sidan gillade jag malins jättestora tidningshatt också! Kvällen fortsatte sedan på O'learys för ena delen och på Plaza för den andra delen. Sen bestämde vi oss tydligen för att ha nån form av efterfest hemma hos mig... herregud, säger jag bara. And that's all...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback