Top Notch.

Sådär ja, kom för en liten stund sen hem från willys och rusta och har precis hunnit slänga i mig lite lunch! Så nu är det dags att gräva ner sig i pluggboken och alla papper igen och se till att jag kan skiten till imorgon! Appropå det måste jag kolla upp var någonstans jag ska infinna mig imorgon! Usch...

Hur som helst blev jag nästan 700kr fattigare idag! Men för det fick jag massa mat, en ny stekpanna och nya pennor haha. Den nya stekpannan behövs verkligen! Den jag har nu har blivit helt skev, så den står bara och gungar på plattan och blir varm väldigt sakta...Kan troligtvis bero på att jag har spolat kallt vatten i den när den vart varm, men det har jag inget minne av haha. Men jag är SUPERBESVIKEN! Guitar Hero 3 fanns inte längre... åhåhåh :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback