Put your hands on my hips

Det märks att det våras i Östersund. Man ser typer av människor som man inte sett under hela vinterhalvåret i stan.  Kanske går dessa i någon typ av ide under vintern? Vistas inte ute förrän de absolut måste iväg någonstans. Häpnas varje gång jag kommer in till stan eller är påväg hem till Frösön av konstiga typer och klädstilar! Tokigt det där!

Ikväll är det tydligen utgång som gäller. Jag vet inte det jag, jag är ju superpank just nu, haha! Dessutom har dom tydligen 50-dagars ikväll för de som tar studenten till våren. Tråkigt att dom också har ett inträde på 50kr, annars hade jag absolut övervägt att hänga med! (Bli inte förvånad när jag nu säger att jag överväger det ändå)

Vi får se vad kvällens bravader leder... Jag borde plugga, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback