I'm just gonna take a minute and let it ride

Först och främst ska jag be om ursäkt för dålig uppdatering och så vidare, men nu är jag hemma i Östersund igen så nu ska jag nog vara fit for fight för bloggen igen ska ni se! :)
För det andra har jag blivit genomförkyld! Igen! Vad händer? Jag har vart jätteförkyld väldigt ofta på sistone tycker jag, kan det bero på att jag har för lite kläder på mig? Kanske. Men jag fryser ju knappt när jag är ute... Jag som nästan aaaaldrig blir sjuk eller förkyld. Tokigt..

Hur som helst, nu är jag som sagt hemma i Östersund igen. Blev ändrade planer.. skulle ju hem till Bålsta först eftersom jag har tandläkartid i Enköping nu på torsdag, men jag har viktiga saker i skolan denna vecka som seminarium och ett obligatoriskt studiebesök på Jamtli som jag absolut inte kan hoppa över! Får vara nog med slarv i skolan nu. Tandställningen får vänta, ska ringa imorgon och boka om min tid, finns inget annat alternativ just nu!

Nu ska jag kika på senaste avsnittet av Vampire Diaries & sen ska jag ta en promenad i det fina vädret! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback