K'naan - Take A Minute

Åh, vilket fint inlägg jag skrev igår när jag kom hem... haha! Jag gick visst ut igår ändå. Förvånade? Nej, jag sa ju att ni inte skule bli förvånade! Jag skulle egentligen bara gå dit och umgås, dit maria och emma skulle. Men 1 öl blev 2 och 3 öl och shots. Sen var det bara att springa till bussen med en grym hostattack på det! det var trevligt på krogen, blev shotkalas även där. Konstiga människor träffade vi också på haha, jag menar det jag skrev igår om "är du sugen på att knulla?" hahaha, jag dog ju seriöst när han frågade mig.

Nu tror jag att jag ska kika på Sandhamn innan jag sätter igång och diskar. Sen ska jag försöka pimpa min hatt lite, det är ju Mad Hat Tea party imorgon. Vi får väl se hur många i gänget som går in för det haha.

Här är världens skönaste låt förresten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback