En tenta, flera tentor.

Hejsvejs! Klockan är nu 10.42 och jag har stigit upp för att plugga in det sista inför tentan som går av stapeln klockan 2 i Furuparken idag! Jag tror det kan gå hyffsat, men man vet ju aldrig. Jag får väl en omtenta som vanligt haha. Jag har insett att jag behöver ett bollplank för att kunna, ni vet när man sitter och diskuterar och bollar med varandra, vilket man inte kan göra på tentan. Det är nog därför det tar stopp i huvudet på mig på vissa frågor haha.

Efter tentan blir det en liten tripp på stan och ska inhandla det sista på systemet inför imorgon hehe. Eller bolaget som dom säger här uppe! Hur som helst, kommer nog bli en sjuk dag imorgon! Synd att det ska regna bara eftersom det är planerat att vi ska vara ute hela dagen! Vi startar redan klockan 10 med champangefrukost. Vet inte hur jag ska orka hela dagen, kvällen och natten. Kommer typ behöva ta en powernap mitt i allt haha. Vila ögonen lite som vi säger här ;D Ska bli kul och se vem som vilar ögonen först och vilken tid. Ännu har ingen slagit 20.45 haha som faktiskt är satt av Malin!
Anyways, wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback