"Du kan va ett långt hår!"

Har nog allt vart lite dåligt med uppdatering på senaste, men för tusan, har ju haft fullt upp!
Idag har vi haft ännu en superdag i backen! Vi har hängt i parken hela dagen & Emma har satt sina 180's! Själv har jag satt fleeeeera indy's. Ni vet en sån vanlig grab, mellan benen? Haha. Ni ser på bilden nedanför... Jag är grymt nöjd i alla fall för när jag senast åkte bräda, vilket var på skiweek i januari, så kunde jag knappt ens hoppa haha. Så det går framåt! Och självklart har jag och emma vart fjompiga idag, fnissiga små tjejer i liften. Tjaaa... undra varför? HAHA. ååhhh

Nu är jag hemma i Östersund igen. Kändes så sjukt tråkigt att lämna funäsdalen trots att jag kommer tillbaka imorgon kväll igen. & kanske även Emma? Skulle vara skitkul haha! Men men, jag blev halvt tvingad att åka tillbaka hit eftersom jag har föreläsning imorgon. Det är ju iofs bra för jag behöver verkligen gå på dom! Man missar så mkt när man missar en föreläsning.. Det jobbiga är ju att det är 3 ½ timmars bussresa från ena stället till det andra. Well, det är på gott och ont, som emma sa!

Snart är det dags att krasha i sängen (klockan är 22.29!!!!!!). Är så fruktansvärt trött :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback