'cause in the daylight anywhere feels like home.

Se där ja, nu har man lyckats med att inte underhålla bloggen ett par dagar också. Så, vad har jag haft för mig i helgen? Tja, i fredags satt jag ju bara och pluggade, as you know! På lördagen där hade jag ju en härlig tenta på morgonen. Efter den var avklarad tog jag mig till gina tricot som har massa rea och fick med mig två tröjor & två par leggings med mig hem, allt för 169kr! Det var då ett bra kap tycker jag. Senare på kvällen bar det av hem till Malin som offrade sig för att ha förfest (och efterfest för den delen haha). Det var trevligt som vanligt! Sedan blev det utgång, o'learys självklart. Däremot var bara ett av tre dansgolv öppna, jättetråkigt. Men antar att det berodde på att halva östersund befann sig i vemdalen på vårforum denna helgen. Jag tror jag har missat något, förmodligen en av vårens roligaste händelser haha.

I söndags var det stört fint väder! Hela dygnet var det klart väder, inte ett moln på himlen! Ville inte alls sitta hemma så begav mig in till stan för att möta upp Maria och Emma som skulle iväg på en liten skate-session, höhö. Vi fick i oss lite Max också på vägen, gott. Vi bestämde oss för att gå till Paus efteråt och det var också supertrevligt! Lite segt i början då vi satt där från halv 8 och var kvar tills det stängde, 02.00 med andra ord!

En DJ ifrån stockholm spelade både på O'learys och Paus, och jag måste säga att musiken han spelade igår var helt sjukt awesome!
Klart som fasen var ju att jag lyckades ta en egobild mellan alla foton på de andra två goa tjejerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback