Born to a throne, stronger than rome

Aaaaah. Lite småpanik har jag. & lite småångest på det. Så himla nice. Sitter och fipplar med en seminarieuppgift som ska vara inne imorgon, jobbiga uppgifter. Seminarie på torsdag. Omtenta på lördag (som jag knappt börjat med, hur ska jag hinna) Och sen har vi nästa tenta nästa torsdag. Jag dööör vad mycket det blev helt plötsligt. Känns som jag kommer faila andra tentan också eftersom jag måste koncentrerar mig hela denna veckan på omtentan...

Imorgon ska jag till campus och hämta ut min tenta och plugga med Emma. Skriva klart seminarieuppgiften. Och det är så jävla typiskt att jag inte får Word att funka heller...SUG!

Tur det finns bra musik att lyssna på i alla fall. Varsågod, här får ni några bra låtar att lyssna på hihi. Okej, jag vet inte vad jag har börjat att lyssna på (de 3 första låtarna...men dom är stört sköna!). ENJOY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback