Ännu en heldag i fjällen

Dock inte där jag ville vara, dvs vid Funäsdalsberget. Vill ju åka i den parken. Men de andra tre jag åkte med ville åka offpist i Ramundberget så jag hade ju inget val än att hänga på där! :) Snön sög däremot idag. Riktigt pissig var den. Slush helt klart! Men dagen var ju inte helt förgäves trots det, tror ni inte jag såg världens sötaste snowboardlärare eller? JO! hihi. Men imorgon ska jag tvinga de andra att åka i Funäs med mig. & kanske kan jag där fortsätta kika på mina och emmas span. HAHAHA

Men när vi kom hem skulle vi köra lite skoter, fast det gick ju som det gick. Haha. Den kördes jättefast, inte av nån av oss däremot. Vi fick äran att gräva ut den, men det gick ju inte heller haha. Trots att vi grävde i en timme satt den fortfarande fast. Vi fick loss den lite, men inte tillräckligt. Till slut fick en traktor komma och dra loss den. Får bli skoter en annan dag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback