varför får jag inte på mig dina blåjeans?

Dags för en hel lugn helg efter två intensiva veckor med nollning! Tjaa..
om man inte räknar fredag som helg då. gårkvällen var sjukt rolig & jag har nog
aldrig dansat så mycket i hela mitt liv haha. under middagen var det inte en enda tyst minut.
alla tjoade & tjimmade hela tiden & sjöng sina programsånger som man hittat på.
vi turare uppträdde med en låt som gick såhär:

Haaaar du supit nåt sen sist? Hur många hjärnceller har du mist?
Har du däckat eller spytt? för oss turare inget nytt, för vi sjunger &
är glad, tjala la la la la la!

himla glad sång faktiskt haha! dansgolvet var senare under kvällen jättekladdigt av dricka
så mina skor fastnade & åkte av mina fötter hahah, så helt plötsligt hade jag inga skor??
nåja, en trea gav mig sitt nummer sådär utan vidare, han måste vart himla full... haha :s
maskoten birger strippade till voulez vous coucher avec moi, ganska roligt faktiskt! & ett
liveband spelade hela kvällen. en massa covers vilket var awesome för då kunde man ju
sjunga med för det mesta haha. det var jättebra stämning igår! lyckad kväll!

jag och malin satt två timmar på en pizzeria idag & bara satt... haha. sen hade hela dagen
gått kändes det som! trots ett stort alkoholintag igår måste jag säga att jag inte är vidare
bakis! kanske för att jag åt nudlar när jag kom hem igår & drack 3 glas vatten vid 6 imorse?
maybe baby!

här kommer förresten lite bilder från i torsdags då vi var utklädda till turister
& en på min outfit igår till sittningen då hehe


älskar att mina ben ser så fina ut:)

våra kära faddrar som har tagit hand om oss i två veckor - flygvärdinnor

från vänster: frida, sofie, lisa & karin

frida & lisa visar vägen

herr storsch stoppar ner tröjan

malin var snyggaste turisten på hela kvällen, helt klart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback