tycker nog han den där adrien brody är rätt så stiligt trots allt.

& nu är jag hemkommen från hälsocentralen, eller ja det var ett tag sen :b & jag hade ju så rätt så om öroninflammationen, så nu blir det penicillin för mig 2ggr/dagen i 5 dagar. alltså ska jag stoppa i mig 20 st kåvepenin-tabletter! & dom var inte så små heller :( men dom fungerar med alkohol hehe... (sittning lördag)

Var även & handlade lite. Som té (blue berries, favoritté<3) varma koppen, apelsinsaft, smultronloka, hallonsylt, filmjölk, mozzarella & balsamico, en billys pizza hihi. & så har jag självklart vart duktig & tagit hand om disken också.

men nu har jag äcklig huvudvärk. har precis läst om dark tourism som innebär, så som jag fattade det, att folk attraheras av platser där mord, olyckor osv har inträffat. exempelvis grand zero & auschwitz. ja, det förstår man ju nästan av hela uttrycket "dark tourism" hehe. Jag skulle ingå i den kategorin, jag skulle jättegärna vilja besöka auschwitz! det låter så fel & säga jättegärna men jag skulle ljuga om jag sa något annat. det intresserar mig på något vis liksom, förmodligen för att det som hände där känns så overkligt kanske? det var ju riktigt riktigt hemskt. finns egentligen inga ord. men ändå, ändå vill jag se det! jag har inte ens en riktigt bra förklaring, haha?

 

OCH JUSTE, IKVÄLL ÄR DET SÄSONGSPREMIÄR AV GREY'S FUCKING ANATOMY!
åååh jag kommer grina.. det kommer vara hur sorgligt som helst!!!


Kommentarer
shirin

va tråkigt med öroninflammation : (

men det enda bra med o bara sjuk är att man får gotta sig extra mkt ^^

2009-09-30 @ 22:41:06
URL: http://shirins.wordpress.com
Anonym

Killen som dessie bråkar med som har sexbilderna och som inte dessie vågar nämna i sin blogg..



Missa inte detta



www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

2009-09-30 @ 23:01:26
Klariee

Den där snubben, jamen han där uppe på bilden. Han ser exakt ut som min kompis Sam haha. Näsan och ögonen är sjukt lika, bara så du vät dää :D



2009-10-01 @ 12:12:09
URL: http://emporio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback