tvättelitvätt

sitter här & lyssnar på leonard cohen & har precis vikt klart all min tvätt som jag har vart så duktig & tvättat idag. skulle kunna rensa ut lite kläder & lägga ner i förrådet känner jag. det är så himla trångt med plats för mina kläder & jag använder ju knappast allt så det blir nog nästa projekt. måste bara ha en låda att lägga det i hehe.

nu ska jag diska undan kvällens disk för att sen låna diskhon för handtvätt av en kofta. börjar bli ritkigt trött alltså, men har nog bara suttit här framför dumburken lite för länge så det blir nog bra att sysselsätta sig med lite andra grejer nu. so long!

Kommentarer
Miranda

Vad jag vet om de ?

Detta är inte mina påståenden, det står i biblen.Och eftersom Biblen för MIG är en HELIG sann SKRIFT (Guds ord) så förmedlar jag dom buden också.

2009-09-21 @ 00:46:16
URL: http://diion.blogg.se/
Miranda

Ja, det står att Amerika är det sista härska väldet ALLTSÅ kommer det inte komma mer stormakt från någon annanstans för när Amerika "kollapsar" kommer de vara pga att det är så mycker krig i länder runt omkring, pga religioner och delad mark och då kommer FN totalt förbjuda precis ALLA religioner och då kommer det ju såklart bli katastrof. Det kommer krigas överallt och eftersom jag tror på GUDS KRIG. Så står det att när FN förbjuder religionerna och sedan angriper GUDS folk, alltså folket som läser biblen och förmedlar GUDS budskap som t.ex jehovas vittnen gör, så kommer "GUD att känna de som ett stick i hans ögonglob" och då börjar harmagedon.

Och det är bevisat att vi lever i dom "sista dagarna" KALLAR MAN DET.

Det ska vara hungernöd, naturkatastrofer, krig. Det står också att jorden aldrig kommer bli bättre bara sämre och jorden blir inte bättre, det bli bara mer krig, mer olyckor.

Men det är svårt att förklara såhär kort, det är lättare om man börjar lite mer från början hehe för jag tror folk har svårt att förstå att man kan tro på detta om de bara ploppar ut sådär från ingenstans om du inte har grunden.

2009-09-21 @ 01:08:00
URL: http://diion.blogg.se/
Miranda

Det står Fredliga Nationerna.

Många säger men vadå FN ?????

FN står ju för FRED dom får inte kriga eller attackera människor, dom ska ju lösa problem.



Men folk vet heller inte att FN, NATO är en av de 5 största VAPEN leverantörerna i världen..

Är det rätt ?De e väl dom som ska förhindra KRIG?

Hade det inte vatt LÄTTARE om ingen hade haft vapen eller bomber. Dom i Amerika bidrar rätt mycker FÖR krig i världen!

Tex, deras senaste kampanj, köp en bil få ett automatvapen på köpet ?

2009-09-21 @ 01:12:21
URL: http://diion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback