så, dags för en uppdatering av något slag.

Nu har jag bott in mig lite i min lägenhet som faktiskt är helt okej storleksmässigt.
Inredningen & tapeter & så vidare ska vi nog inte tala om. Eller jo, ska faktiskt lägga upp lite bilder på min bilddagbok när jag har skrivit klart här.
Hittills har det varit helt okej här, nollningen började på en gång i måndags efter introduktionen.
vi blev indelade i grupper, hjärter, ruter, klöver & spader. jag blev hjärter! (såklart ;D) Min grupp är rolig!
vi har fått lite olika uppdrag verkar det som (jag är ltie efter eftersom jag inte kunde vara med i måndags) där vi bland annat ska skriva en låt åt faddrarna. vi valde tema björn rosenström & skriver om "vi är pojkarna som busar" haha, tja, vår text är lite halvsnuskig!
Anledningen till att jag inte kunde hänga med på nollningen i måndags var för att jag fick ju lägenheten först då, så behövde åka & fixa med den. Igår var det party på o'learys & förfest hemma hos en av faddrarna. trevligt trevligt! Kom hem halv tre & idag hade jag min första föreläsning haha! Oboy vad trött jag var, men så skare väl vara! Föreläsningen var bra faktiskt, men jag hade nog förberett mig på det värsta haha, men det gick ju helbra att sitta & lyssna i två timmar, eller ja 1 timme och 45 minuter blev det eftersom vi fick en kvarts rast. Dessutom verkar läraren bra & rolig! Super!
Jag har 3 km till skolan därifrån jag bor, & vägen är fanimig inte nådig!!! Dit är det uppförsbacke efter uppförsbacke efter uppförsbacke. egentligen är det bara en enda lång uppförsbacke? haha... det är i & för sig bra på hemvägen. MEN ( ja, men) jag hade världens motvind när jag cyklade hem idag, var heeeelt slut när jag kom hem haha. Det är ju nackdelen här haha, det blåser en hel del!

Igår beställde jag internet & tvkanaler från comhem. eller ja, jag hade ju faktiskt redan alla tvkanaler jag behöver märkte jag! Trodde bara 1an, 2an, 4an & 6an ingick i basutbudet men jag hade faktiskt 3an & 5an också, så jag blev överlycklig! Men nu beställde jag så jag får typ 60 kanaler haha...men det var ett asbra erbjudande där jag bara betalar 99 kr i månaden i 3 månader plus att jag får en digitalbox helt gratis.. hm.. fast sen efter tre månader kostar det ju mer. men då kan jag nergradera mig till färre tvkanaler & segare internet om jag vill haha. men jag kommer nog iaf ta bort alla onödiga tvkanaler efter den tiden :)

Så ja, egentligen har jag inget internet nu, men har lånat min papis mobila bredband, vilket jag inte får använda egentligen mer än att kolla schema & busstider haha så ska nog fatta mig kort här tror jag. (eller ja kort & kort, har skrivit sjukt mycket...) Tänkte skriva  vad vi skulle göra under nollningen den här veckan, men tar det nästa gång tror jag haha.

Juste, har hittat en asbra radiokanal??? Den är väl i samma stuk som rix fm, nrj & mix megapol fast TUSEN gånger bättre. Dessutom spelar dom inte samma låtar 50 ggr i timmen!

aja, ska lägga upp bilder på bilddagboken nu & sen ta & laga mig lite korvstroganoff!
pussinuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback