postinor är väl bra grejer det...

baaajsss känner att biverkningarna från den minsta lilla tablett börjar ta ut sin rätt..
trött & huvudvärk, hoppas bara inte att det blir fler än så :)
MEN MAN GÖR VAD MAN MÅSTE helt enkelt
sen har jag träningsvärk ifrån boxningen som vi lirade på wii
på förkröket hos johanna i fredags, haha hur sjukt otränad är jag inte?
ska ta mig en kopp te DIRR mot huvudvärken, tröttheten & det halsonda.
som dessvärre inte är någon biverkning. men det är ju så jäkla kallt här uppe
så man blir väl sjuk om vart annat haha..

kikade lite på volcom.com nyss. är så sjukt sugen på en ny vinterjacka.
hittade dessa två! nummer 2 tror jag passar mig bäst dock, speciellt eftersom
jag har ett par rosa brallor redan hehe. skulle vara så fiiiint


Kommentarer
jen

jag har ingen aning om varför dom inte har öppet på vintern :S dom borde ju ha de, de är ju inte direkt så att ingen går på krogen på vintern så.

2009-09-28 @ 22:55:17
URL: http://partietraumatic.blogg.se/
jen

Hahah, du har helt rätt.

"Staden marknadsförs av kommunen och näringslivet som Vinterstaden"

2009-09-28 @ 23:29:52
URL: http://partietraumatic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback