ooh, jag tycker min te-kopp är så himla fin!

synd att jag bara har jordgubbste hemma, vilket jag har tröttnat på. hade jag haft mitt favoritte blueberries hemma hade jag druckit te..hm...hela tiden! just nu sitter jag & tittar på Nöjesprortalen vilket faktiskt är ett ganska underhållande program, typ. haha. men jag har inget annat att göra!
jag har även insett att jag måste köpa en ny skrivbordslampa för den som finns nu fungerar inte. eller kan ju köpa en ny glödlampa så länge bara så får mami & papi ta upp den jag har hemma hos dom :) jag längtar tills jag får min EGNA säng, för just nu sover jag på en hård madrass i en hård säng haha, det är lite oskönt, sover inte så värst bra :( & jag måste tvätta snart!

well, jag har skrivit 4 inlägg idag med detta inräknat. så onödigt egentligen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback