måndagsstund har guld i mun. hehe

För det är måndag idag va? Herregud, har knappt koll på dagarna eller datum längre.
Har man festat flera vardagar i veckan känns det som att det är helg varenda dag!
Well, igår var det midnattsmiddag, som var framflyttat i & för sig. Den började 22.00.
Vi var i badhusparken, det är faktiskt väldigt mysigt där ändå. Dock lite obehagligt &
man ska absolut inte gå själv där då väldigt många våldtäkter äger rum där på kvällen.
Men bron är tydligen värst, möter man på en sådan där kan man ju antingen välja mellan att springa rakt i famnen på denne våldtäktsman eller hoppa ner i vattnet! Nä, tur är väl det att man inte bor ensam på frösön så man slipper traska/cykla hem själv sena kvällar. Vilket jag tänkte göra första kvällen jag var ute här i östersund haha. & då hade jag inte ens gått den vägen på dagen. nä, usch säger jag. riktigt obehagligt faktiskt!

Alldeles snart ska jag åka med Malin till Lillänge & gå på rusta! funderar på att köpa hem en våg. Om inte annat ska jag köpa en cykellampa om det finns sådana på rusta eftersom man inte ser ett jävla piss på den där gångvägen hem på natten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback