i wanna do real bad things with you

Hejsan hoppsan, idag har jag haft min tredje föreläsning som var på tre timmar. oja...tre timmar! fast man får faktiskt lite rast emellanåt så det är skönt! Det handlade om turismens utveckling, rätt intressant men lite halvtråkig lärare. kan ju iaf säga att den här kursen är faaaar more interesting än någon kurs på gymnasiet någonsin varit haha, & det är ju om inte annat ett stort plus i kanten.
Ikväll är det dags för vinlekar på studentplan, jag har inte bestämt mig om jag ska gå än eller inte. men det är tydligen den största traditionen bland turarna så jag antar att jag gör en miss om jag inte går! Men samtidigt är det så skönt att sitta hemma & ta det lugnt också. Ja jag är kanske lite tråkig, men vi håller igång HELA tiden haha.

Inte nog med det så har jag nästan gjort slut på mina pengar, fick en riktig chock idag när jag kollade mitt saldo. har nästan slängt ut 2000kr på en vecka, MEN....vad gör man inte för nollningen? puh... som tur är så får jag förhoppningsvis studiemedlet om två dagar så då blir jag 8000kr rikare. Ska ordna med lite olika konton så som hyra, matkonto osv & sätta in pengar på dom så fort pengarna kommer in så jag inte slarvar med pengarna ännu en gång. & sen hoppas jag verkligen att mitt bredband kommer igång snart! Dom sa att i bästa fall skulle det vara klart i fredags annars i början på denna vecka, så om det inte kommer imorgon ska jag ringa & skälla på dom. För jag behöver verkligen internet & då inte för att jag är beroende av det, utan för saker med skolan osv. & jag antar att, om jag inte redan har det, har suttit slut på pappas gratistimmar på det här mobila som jag lånat & lovar att jag bara ska använda för skolan. Om jag sitter över det lovar jag dock att jag ska betala tillbaka dom pengarna som gått iväg.

herregud vad långa inlägg jag skriver helt plötsligt. vem läser ens allting? haha

ni ska förresten få höra på denna underbara låten som även är soundtrack till true blood. hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback