hello gorgeous! :****


var ju bara tvungen att lägga upp en bild på snyggingen himself. yumyum!

har nu städat igenom lägenheten, har bara lite disk kvar som ska diskas & plockas in.
ikväll blir det tacokväll med malin & efter det blir det utgång! :) maritée eller o'learys har vi inte bestämt ännu, men något av det blir det definitivt! Ska bli kul, & jag hoppas väl mest att den där snygga grabben är ute ikväll igen hehe...he...
aja, köpte en klänning, en kjol, ett linne, inlägg till skorna, en rosett till håret & örhängen idag.  & juste, får ju inte glömma det viktigaste & den största utgiften idag - gardiner!
det behövdes ju verkligen, kan ju inte leva med lakan som gardiner i de FEM HELA VECKOR som byggjobbarna ska vara här. FEM VECKOR!!! & appropå byggjobbarna, haha, så hälsade dom på mig idag när jag gick till skolan. dom stod där vid sin bil när jag gick förbi & jag höll på att svara på ett sms så jag tittade ju inte direkt på dom, men ändå skulle dom envisas med att hälsa haha. så jag hälsade snällt tillbaka såklart :) man är väl inte otrevlig heller. (även om det låter som att jag undvek att behöva hälsa haha...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback