fixar om lite

but i need some help, & det fungerar inte riktigt just nu. så återkommer imorgon.
tack & hej!

& juste, känner att förkylningen kommer smygandes. ena stunden är jag sjukt täppt i näsan, nästa sekund rinner det som niagarafallen. börjar känna mig smått hängig. (kan vara inbillning för att jag är trött också, who knows) & kliar i näsan gör det, nyser heeeela tiden. NOT GOOD!
imorgon börjar jag 12 iaf, 12 - 15 är lektionen, sedan 1500 (eller a 1515 egentligen) börjar mixturen där alla turare samlas för att få svar på frågor & ltie sånt tror jag. Nån kille som praktiserat i kina ska komma & prata också.
det är rätt awesome med denna skolan, man får lägga sin praktik utomlands! funderar starkt på det, i tell you!

Kommentarer
flow

svininfluensan :D

2009-09-16 @ 18:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback