don't waste your time or time will waste you

Jag måste bara säga att för tillfället trivs jag jättebra här uppe, & jag tror inte det blir sämre med tiden. min klass är ganska awesome, en del av den iaf. en annan del tycker jag nog inte om lika mycket, men det kanske ger sig med tiden. eller kanske inte.
Igår hade vi nolleslaget, förfest, mellanmellanfest(oscar's), mellanfest & utgång på plaza där det stod en tjurig vakt i dörren(en kvinna!) som sa att jag egentligen var lite för ung men hon släppte in alla 90or den kvällen, för egentligen var det 20 / 23 där...
min grupp, den kära hjärtergruppen, hade pirattema,  så vi var pirater & drack rom (captain morgan & cola haha),  rutergruppen hade tema jul, klöver hade nyårsafton & spader hade barnkalas haha. men vi var helt klart coolast!
På nolleslaget hade vi sjukamp & det var nog rätt många sjuka grenar som jag aldrig testat på innan haha. en var t.ex att kasta en sko, mellan bena och upp över ryggen så långt man kunde. det gick fanimig inte alls! jag kastade bara skon rakt upp, den kom ingen stans haha. En annan var att sätta upp & riva ett tält fortast möjligt, en tredje var att man på 9 pers skulle göra en så lång orm som möjligt & en 10e person skulle krypa över alla, utan att nudda marken.

Idag är det också fest, men jag är klen & tar det nog lugnt hemma ikväll. det är rätt skönt ändå.
Dessutom ska det vara utefest men här regnar det idag faktiskt.

Nu är jag på väg ut för att handla hem lite saker & för att slänga sopor.
har äntligen kommit på hur man kommer in i soprummet haha... hade glömt
att jag hade slängt lök i en av soppåsarna, som jag inte har slängt dårå, så a
nu kommer det än fräsch löklukt lite då & då så...soprummet nästa! blä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback