man must dance

Oh klockan är redan 5! jag blir alltid lika förvånad när mitt alarm på mobilen ringer.
jag sover nog för länge på dagarna, haha.
men jag har behövt det nu dom senaste dagarna när jag inte vart helt kryyyy så att säga.
nu kanske ni undrar varför man har alarm ställt klockan 5 varje dag.
JO det ska jag tala om för er (om jag inte redan har gjort det för länge sen), för ett tag sen tänkte jag att jag skulle börja dricka mer vatten (eftersom jag aldrig dricker vatten) & kom då på den smarta idén att sätta på alarm 3 ggr om dagen som påminner mig om att jag ska dricka vatten, kl 14,17 & 21 haha. det fungerade jättebra dom första två veckorna,
nu orkar jag inte bry mig om alarmet längre. har inte ens brytt mig om att ta bort det haha. LAT.

nu har jag nästan städat klart hela lägenheten iaf, måste i princip bara dammsuga klart & damma lite. men batteriet på dammsugaren sög så nu måste jag ladda det ett tag innan jag kan fortsätta. skulle kunna damma under tiden egentligen, men tyckte att en paus lät bra. måste laga mat snart också, korvstroganoff får det nog bli! hihi

så, nu ska ni får lite johnossi!

Kommentarer
amanda

tack så mycket! :D

2009-09-20 @ 15:06:07
URL: http://amandaengland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback