bakis som aldrig förr! härliga tider!

inga uppdateringar här idag inte!
har ju mått allt annat än som en prinsessa idag ska jag tala om för er.
JEEESUUS vad jag har vart bakis & det var första gången på mycket mycket länge som det var så här illa haha...& jäklar vilken händelserik kväll & natt. hade grymt kul, men jag missade att äta middag.
kanske därför som jag var så bakis idag? jag brukar iofs äta & dricka massa vatten när jag kommer hem på nätterna efter partyn, men a..jag kom ju inte direkt hem i natt haha...
klarade av många saker på en natt, inte alla var väl jättebra kanske haha
& a resten får ni lista ut själva haha..OMG är allt jag har att säga...

men ja..kvällen på o'learys var riktigt rolig! på något vis är studentfesterna mycket roligare än "vanliga" utekvällar. kan inte riktigt svara på varför

börjar iaf inte förrän 1315 imorgon så kan ju sova ut i natt iaf. skönt!
känner hur sängen ropar på mig nu, så nattinatti!

Kommentarer
jen

haha, jag blev värsta paff!

vad studerar du här då? :)



ja, vi kan ju ta en fika eller nåt nåndag kanske? :)

2009-09-28 @ 13:16:07
URL: http://partietraumatic.blogg.se/
jen

aha, är de kul? :)



yay! du kan ju säga nån dag du kan då ellernåt.

2009-09-28 @ 19:42:57
URL: http://partietraumatic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback