Både monki & rut m.fl. i Östersund!

Det hade jag i min vildaste fantasi aldrig kunnat tro haha.
Att monki fanns här före en av dom vanligaste klädbutikerna - Gina Tricot.
Nä, trodde aldrig hehe. Köpte en jätteskön stor lila tjocktröja på bik bok idag.
lila? jag använder aldrig lila! haha, jag måste ha blivit smittad av att gå runt med dessa lila nollningsband runt huvudet. Men det är faktiskt en härlig färg & tröjan är bara såååå mysig :D Egentligen skulle jag behöva köpa en kofta & spara till ett par stövlar eller så. Förresten såg jag ett par skitsnygga skor på monki som fanns både i brunt & svart. dom vill jag väldigt gärna ha hehe, dom kändes dessutom lite tjockare, iaf till skillnad mot mina tygskor som jag går runt med från h&m.

Idag har jag hur som helst fått hem mitt bredband & min digitalbox så nu sitter jag här med snabbt internet & 141 tv-kanaler! Inte för att jag behöver 141 st haha, men det är ju rätt roligt. Jag har tv400 för första gången i mitt liv, det tycker jag är nice, då kan jag slö-glo på big brother när jag inte har nåt annat för mig hahaha!
Nej, men det är skönt med internet iaf, nu kan jag ju sitta hur mycket jag vill.
Äntligen...inte behöva oroa mig för att jag har använt pappas mobila too much.

Ikväll blir det lugnt, ska laga god mat hade jag tänkt :D
marinerad fläskfile, potatisklyftor, sallad & vitlökssås.
har saknat vitlöken måste jag säga hahah! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback