you gave me nothing and now it's all i've got

well, jag ljuger ju om jag säger att jag inte är besviken & på dåligt humör.
men jag vill verkligen inte, verkligen inte, vara det. jag visste ju det här hela tiden!
exakt hela tiden, eftersom det visade sig redan förra helgen. men ändå, ändå sitter jag här
& är på så satans dåligt humör, vilket jag tog med mig hem från krogen igår.
jag orkar inte! jag hade så sjukt svårt att somna i natt bara för det, vilket gjorde mig
ännu argare än vad jag var, vilket i sin tur gjorde att jag fick äääännu svårare att somna.
nej fyfan.....jag kommer tycka att killar endast tänker med kuken tills det att motsatsen bevisas.

ikväll så är det sittning på plaza, men ja, pga mitt dåliga humör har jag just nu ingen som helst lust att gå på den. men jag ska göra det ändå annars har jag slängt 300 spänn i sjön & det har jag som fattig student inte råd med!

& trots det att jag är fattig student så lyckades jag köpa nya kläder igår..aja..får skylla mig själv den dagen jag inte har råd med mat eller annat haha...

nu ska jag sitta här & fortsätta tycka synd om mig själv ett tag & titta på nya avsnitt av the hills & the city?? toppen. men sen får jag fan ta & rycka upp mig

 


Kommentarer
Maria

gillar din bild

2009-10-03 @ 17:09:40
URL: http://mariachen.blogg.se/
bella

hej, hur äre med dig? :)

2009-10-03 @ 17:21:26
URL: http://fjortisbellaa.blogg.se/
jen

hej :)

jag var lite seg imorse men nu är de bra! hur är det med dig då?

ja, jag blev jätteförvånad! men de var tur att du kom fram :)

2009-10-03 @ 22:43:48
URL: http://partietraumatic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback