vi glömde bort att allt det vackra jämt är kort

jag glömde nog nämna förut att jag körde bil i helgen för första gången på nära 7 veckor!
åh va skönt det var! först vågade jag inte för jag var rädd att det skulle gå åt helvete haha, men sen ville jag inte sluta köra bil. förutom under en incident på lillänge som gjorde så jag höll på att dö & mitt vänsterben skakade som in i helvete så jag kunde ju knappt parkera för jag hade ju skitsvårt med kopplingen bara för det hahaha...
hur som helst var det jäkligt skönt att köra bil igen & det ska jag även göra massvis när jag åker & hälsar på min min kära gamla hemstad 11 november!

& juste bara för att jag har bestämt mig för en sak var jag ju tvungen att drömma en jobbig dröm om det inatt haha.. jag förstår absolut ingenting. it like haunts meeeeee

Dagens (snodde av elin hehe)
låt:
hon är min med glennmark, eriksson & strömstedt (kul med gamla låtar)
frisyr: en fin tottohästsvans
smink: försökte mig på en sotig look, lyckas aldrig?
händelse: har.. handlat lite förnödenheter som .. pizza? haha
planer: handla, plugga, bära ut kartonger!
vill ha: en bärbar dator tack!
finaste: min lägenhet<3
måste: plugg
dricka: cola haha, jag har druckit ett glas cola & gud vad gott det var
köp: POTATISBULLAR haha, har aldrig ätit såna utanför skolan
mat: lunch - kyckling, ris, sweetchili/annanassås, middag - potatisbullar
sjuka: ingenting :)
kärlek: cola
mående: som vanligt - bra :)

Kommentarer
Charlie

life is measure in moments you remember not time :)

2009-10-20 @ 22:54:18
URL: http://redandblack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback