tack för ännu en trevlig kväll♥

yo hoes! hehe skoja. men hej på er!
vilken kväll det var igår dååå! fast hade riktigt roligt! :)
råkade bli ute liiiiiite längre än vad jag skulle haha. kom hem 6 i morse..
hoppsan hejsan. mamma sa godmorgon när jag kom hem haha aja.

kvällens händelseförlopp för er som orkar läsa:
åt middag med mami & papi. drog till malin vid halv 10 för att en
timme senare ta en taxi till o'learys. vi fick en riktig pimp-taxi haha. den hade till & med stjärnor i taket. eller smålampor dårå, som lyste blått haha. gick in på o'learys. åt tårta eftersom studentyra firade 2 år. MUMS. längesen jag åt tåårta hihi. köpte massa cider.. borde inte göra så haha. träffade på en australienare som hette Angus, coolt! dansade hela kvällen på övervåningen, woho!
FY SATAN VAD VARMT DET VAR. blev helt dyngsur typ hahahaha... fresh? noooo.
stod utanför o'learys typ en halvtimme efter det stängt eftersom några vänner skulle börja bråka med några andra såklart. (killar...suck...) fick dom äntligen därifrån & drog till subway för att äta lite eftersom calle-fille tjatade om mat hela tiden haha. (erkänn vårt smeknamn på honom är riktigt fint? jag menar, han är märkt för livet med det namnet nu & det är inte bara jag & malin som kallar honom det längre hahah. jag ska nog ta & berätta för er någongång hur det fina smeknamnet kom till!) självklart skulle en av grabbarna hitta nån annan att bråka med där men vi sket i det ganska snabbt & gick därifrån. a men sjävklart följde ju dom andra efter.. & så kom dom i kapp oss & sa att vi skulle dra därifrån osv osv. men vi gjorde ju det hela tiden haha ändå följde dom efter oss. aja så jävla onödigt. kanske råkade ge dom en fet bitchslap också. inte likt mig men dom förtjänade det så jävla hårt haha. aja, vi glömmer det.
sen gick vi till campus (det tog oss 2 timmar att gå från o'learys till campus som annars skulle ta typ 10 minuter haha... om man räknar bort subway) & hem till bygg-robin som vi kallar honom haha. & lyssnade på musik, kollade på parodier, sunes sommar & lite smala sussie. men sen åkte vi heeeeeeem

& juste, alltså jag blir helt galen. stöter på en viss person ÖVERALLT. verkligen ÖVERALLT. jag fattar inte. vad är chansen liksom? haha.. jag orkar inteee... försvinn bara tackkkk

ja.. lång kväll men riktigt rolig :D
här får ni en suddig bild på mig & lite av min skjorta jag fick igår. som är helt awesome btw♥
den är värd sina pengar om man så säger. tack än en gång mami & papi!

Kommentarer
Charlie

finns som inställning om man vill ha de via mail :) så man slipper logg ain för se om de kommit någon kommentar :D



nu vet du? ;)

2009-10-19 @ 00:48:32
URL: http://redandblack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback