spotify är bland det bästa som finns....

....när det fungerar vill säga. någonting just nu är grymt fel!
varje gång jag öppnar spotify är jag "offline". vadå offline?
jag menar, väldigt passande att detta problem kommer nu.
ja, när dom precis börjat göra reklam för att man med premium
kan lyssna på sin musik trots att man är offline
.. coincidence?
man börjar ju undra!

dags för mig att sova snart i alla fall! imorgon måste jag ner på stan &
införskaffa mig ett par vantar eftersom jag har tappat bort mina haha.
jävla fylla alltså! hihi
imorgon är det även vm-kvalsmatch mellan sverige & danmark, vilken
ska ses på o'learys med malin & emma, än så länge! får se om fler tillkommer höhö.
men det ska bli himla trevligt! vi har märkt att baren mestadels består utav grabbar
vid sådana här tillfällen. hähä...hä...

klockan är nu 02.03, jag är jättetrött. jag borde ändra mina vaken-vanor haha!
godnatt på er :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback