look at my horse, my horse is amazing

oh, idag har jag shoppat! inte speciellt mycket men ett par skor & två tröjor blev det.
& jag är nog inte riktigt färdigshoppad än, men det handlar bara om en topp! :)

jag hann aldrig kika på det där railjammet. eller railtour som det hette. lite tråkigt, men det kommer förmodligen fler tillfällen. jag bor ju numera i vinterstaden liksom :)
annars sitter jag bara här just nu, lyssnar på rihannas nya låt, som faktiskt är himla bra. jag älskar refrängen!
jag spelar rätt hög musik, men vadå det är lördag & klockan är bara 21.45. folk sitter nog inte direkt hemma & försöker sova. förutom jag då haha. fast jag försöker inte sova. men jag sitter hemma :D

jag längtar tills på torsdag, då är det SOPPA!! igen :D utgång efter soppan. nice!
sen blir det förmodligen utgång på lördag också, för då är det ju halloween faktiskt!

nåja detta har jag shoppat idag + en tröja till, som inte fanns på bild! :)
skorna är awesome. dom ser inte så höga ut. men klacken är 11 cm haha.
det är mina högsta skor. har ett par som är 10 cm, fast med kilklack så dom är
enklare att gå i. men jag gillar doooooom!

Kommentarer
malin

cool låt, verkligen ingen rihannalåt dock:D

2009-10-24 @ 22:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback