jag hatar bajs-hunters reklam på spotify

helt rätt, BAJS-hunter! den är så otroligt himla supermegadålig så det finns inte. & jag hatar hans engelska, vilket det egentligen kanske inte är något fel på. men just slutet "it's free aaaand..it's pretty good actually....to be honest..."
JAHA MEN STOPPA UPP DITT NYA ALBUM I RÖVEN FÖR VI VILL INTE HÖRA. boten anna räckte!

----------------------------------------------------------------

haha alltså jag är förmodligen körd inför imorn. det kommer inte gå så bra.
jag känner det på mig. men u know what? bättre lycka nästa gång.
& med det vill jag säga bättre förberedelse, börja plugga tidigare & helt enkelt rycka upp sig inför nästa tenta. förhoppningsvis får jag boken i tid också eftersom jag beställde den förra veckan!

haha malin säger att jag har dåligt inflytande på henne :(
t.ex. så brukade hon aldrig handla på krogen förut men nu gör hon det
bara för att jag gör det haha. = dyrt. 
& så har hon börjat dricka läsk, bara för att jag jämt köper läsk haha.
måste sluta upp med det där tror jag! iaf att köpa läsk. men dricka på krogen - ääääsch.

MÅSTE FIXA NYA BATTERIER TILL MIN DATORMUS SOM TYP DÖR HELA TIDEN!

Kommentarer
Rasmus

Tjena. fin asså

2013-06-06 @ 16:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback