jag har införskaffat mig en säng!

gjorde en dagsutflykt till torvalla idag (blev en dagsutflykt eftersom bussarna går så satans sällan på söndagar haha). Jag sprang in på jysk & provlåg en del sängar & hittade till slut, eller egentligen ganska på en gång, en jätteskön mjuk säng som jag nu har köpt! Synd att det var en beställningsvara så den inte kommer hem förrän om två veckor :( hittade även en fin soffa där som var precis lagom till mig, den skulle passa perfekt här i lägenheten haha. fast jag köpte den inte, jag väntar med det!
Hade tänk springa in på Mio också men dom stängde visst 1500 så det han jag inte.
Förresten, jag såg snö på marken idag haha!

till fegisen som går under namnet anonym:

jag antar att du inte har någon som helst aning om killen var en random grabb eller ej :)

Kommentarer
Anonym

nej i och för sig vet jag inte det men fatta utnyttjad och lurad du blev om det inte va det. tråkigt! bättre att säga att det va en random å att desperationen och slampigheten var en engångshändelse!

2009-10-04 @ 18:44:28
jen

hahah, okej vad bra :)

näe vi tänkte dra ut men vi hade filmkväll med massa gott att äta istället. amanda hade ingen lust att vara bakis idag på tåget hem så

2009-10-04 @ 21:20:39
URL: http://partietraumatic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback