if I was on a rooftop I'd kick off my shoes



jag har hittat min halloween-outfit!
hahah.
vad det blir får ni se sen! jag har dock inte införskaffat allt än.
men jag hoppas jag hittar allt jag behöver imorgon när jag ska gå på stan lite med carina & emma! :) vi såg idag på min port att studentyra satt upp en plansch om att dom ska ha halloween-fest på o'learys på lördag. vi blev superglada haha för det var ju vad vi hade hoppats på! ååå det kommer bli så himla kul, jag är redan sjukt taggad! & på torsdag blir det också party. det är soppan då ju. & så ska vi bowla med turarna först på kvällen. åh jag älskar att bowla, det är så himla roligt trots att jag är riktigt kass på det haha! det kommer bli en kul weekend! :)

idag har carina & emma vart här, vi kollade på twilight (lika bra som alltid) eftersom vi ska diskutera twilight-fenomenet & turismen som skapats kring det på seminariumet på onsdag! det är ju lite annorlunda haha. men min lärare är cool. hon verkar älska tiwlight & hon är fascinerad av detta twilight-fenomen till den grad att hon till & med gör en undersökning om det! Dessutom hade hon en muse-tröja på sig på föreläsningen i fredags.
hon är numera min favoritlärare.

Kommentarer
Jasmin

JA!:D De var riktigt snyggt!:D

2009-10-27 @ 22:46:14
URL: http://jjjasse.blogg.se/
Cecilia

Du passar ju sjukt bra både i lugg och som du har nu! Luggen växer ju alltid ut så kör på!! :D

2009-10-28 @ 17:48:30
URL: http://softination.blogg.se/
Anonym

jaaaaa lätt : D: D : D

2009-11-01 @ 16:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback