hjälp mig att somna tack!

usch. nu är klockan 00.48 & jag ska upp om 5 timmar. alltså 05.30..
& jag kan inte sova. jag har sovit typ 20 minuter sen vaknade jag & kunde inte somna om.
så jag hamnade här..igen.

men imorn åker jag & klassen på studieresa till sundsvall & besöker scandic & birsta.
sedan vidare till höga kusten, där vi ska sova på nåt ställe & sen på torsdag ska vi
tydligen besöka något som heter mannaminne & sedan bär det väl av hemåt igen!

jag tycker resan låter skittråkig & jag är inte alls sugen på den & har ingen som helst
lust att lägga ut 350 spänn på den, dom pengarna behöver jag till annat :(

Jag ska förresten införskaffa denna lampa ifrån ellos att ha över köksbordet i min lägenhet, someday! tror det kan bli riktigt fint! :) & snart ska jag köpa soffa & nytt köksbord & det kommer bli awesome :) längtaaaar

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback