what can i say, what can i do?

gud, idag har jag inte orkat göra någonting! jag har inte ens vart på föreläsningen, som jag först tänkte haha. somnade halv 5 imorse, gick upp vid 11. drack ett stort glas oboy som sen gjorde mig illamående så gick & lade mig en stund igen & somnade såklart om haha. vaknade vid 3 igen & nu har jag precis vart på promenad till ica med malin. Så nu har jag laddat upp med cola, cheeseballs & veckorevyn! (y)
Jo jag vet att jag ska vara nyttig men vi har en dag i veckan som vi får vara onyttiga på. jag tyckte att den här dagen var en perfekt dag! det är ju trots allt en bakisdag, hihi.

gårkvällen var riktigt kul faktiskt, vi höll igång ifrån 7 på kvällen till ja, 4 på morgonen. kanske inte jättebra när man har 3 timmars föreläsning dagen efter, märkte vi ju haha. ÄSCH. en ynka föreläsning är inte så farligt (a)
men ja, vad gjorde jag igår då om inte slarvade bort mina vantar?


kul att jag skrev massa mer här men att allt försvann?? suck..

Kommentarer
Charlie

men hur försvann allt? :o

2009-10-16 @ 23:35:40
URL: http://redandblack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback